امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

کوچولوی من ، نفس بابا و مامان

اولین غذای امیرعلی

1394/6/28 12:26
نویسنده : مجید
543 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم 10 شهریور ،  6ماه و 1 روزه شدی  که شروع کردم بهت فرنی دادم ....ناگفته نمونه که خییییلی استرس داشتم ، ولی همون روز با شوق و ذوق و عشق و علاقه برات اولین غذات رو درست کردم...

راستی اولین فرنی که برات درست کردم با شیرمادر درست کردم که خیلی دوست داشتی ولی روزای بعد که با شیر پاستوریزه درست می کردم خیلی دوست نداشتی...غمگین

اینم از اولین فرنی که با شیر مادر درست کردم برات نفسم

اینجا پسری منتظر که بدونه مامانی می خواد چیکار کنه ....

خدایا یعنی این چیه... من باید با این چیکار کنم ؟؟؟

 

اینم امیرعلی جونم بعد از خوردن فرنی که داره تلویزیون تماشا می کنه

الهی مامانی فدای اون چشمات بشه

اینم از اولین فرنی که با شیر پاستوریزه برات درست کردم

نوش جونت پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)