امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی من ، نفس بابا و مامان

نفس مامان و بابایی ، یک سالگیت مبارک

1395/2/10 10:00:
نویسنده : مجید
2,306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مهربون مامانی ، مامان و ببخش که اینقدر دیر به دیر به وبلاگت سر میزنم ، دلیلش اینه که کل وقت منو شما پر کردی ، تا  لپ تاپ و گوشی هم دست بگیریم شما هم می خوای خلاصه اینکه این روزا داستانای جالبی با شما داریم....

کم کم داره یه سال از اینکه خانواده ی ما سه نفره شده میگذره ، اینو میدونی یعنی چی....یعنی تولد یه سالگیت نزدیکه....هوراااا تولد....این روزا من کلی استرس دارم ،چون خیلی کار دارم ،دوست دارم تولدت رو به بهترین شکلی که میتونم برگزار کنم ایشالا....عمو هادی ، بابای زهرا و دوست بابایی ،زحمت کشیدن و تم تولدت رو برات طراحی کردن ، ایشالت بتونیم جبران کنیم

خب بریم سراغ سفارش کیک واسا تولد فرشته ی مامانی... اول اینو بگم که قراره چند بار تولد برات بگیریم ، یه بار برای دوستا ، یه بارم وقتی باباجون و مامان جون و دایی ها و خاله اومدن ، یه بار هم برای مادر جون و آقا جون و عمه ها و عمو ها...که بار سوم دیگه جور نشد واست تولد بگیریم....خب بریم سراغ سفارش کیک...به قول بابایی برای سانس اول تولد تصمیم گرفتیم کیک تصویری سفارش بدیم ، اونم بعد از کلی تحقیق به این نتیجه رسیدیم اول می خواستیم کیک با خمیر فوندانت بدات سفارش بدیم که خود قنادی ها هم میگفتن خوشمزه نیست ، فقط ظاهرش قشنگه ، خلاصه اینکه دیگه پشیمون شدیم...راستی تا یادم نرفته ، سانس اول تولدت رو چند روز زودتر گرفتیم یعنی به جای 9 اسفند ، 1 اسفند گرفتیم...روز چهارشنبه 28 بهمن هم رفتیم قنادی امیرکبیر.غرب تهران.اونجا سفارش دادیم ،که خیییییلی از کارشون راضی بودم، خدا رو شکر...

خب بالاخره روزی که قرار بود اولین سانس تولد یه سالگیت رو بگیریم رسید ، تا اونجایی که میتونستم سعی کردم به بهترین شکل ممکن برگزار بشه، ولی بازم اونجوری که می خواستم نشد چون بابایی دندون درد گرفت ولی بازم عالی بود خدارو شکر

میز تنقلات شامل* پفیلا . پفک . اسمارتیز . لواشک پذیرایی . میوه خشک و سیخ چوبی میوه برای بچه ها و رنگینک *

میوه * موز.خیار.سیب.کیوی.لیموشیرین.پرتقال.آناناس*

عصرانه شامل *کشک و بادمجون . سالاد الویه . سالاد ماکارونی . سالاد توپی *

دسر* ژله رنگین کمان . حلوا . نوشابه . دوغ . دلستر *

حالا بریم سراغ عکسای سانس دوم تولد...

 

اگه کیفیت عکسا خوب نیست عذرخواهی میکنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)